Retour- en Terugbetalingsbeleid

Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen te annuleren zonder enige reden op te geven.

De termijn voor het annuleren van een bestelling is 30 dagen vanaf de dag dat je de goederen hebt ontvangen, of de dag waarop een derde partij die je hebt aangewezen, die niet de vervoerder is, het geleverde product in ontvangst neemt.

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je ons informeren over je beslissing door middel van een duidelijke verklaring.

Je kunt ons op de hoogte stellen van je beslissing via e-mail naar quintinchristopher.design@gmail.com.

Wij zullen je het bedrag uiterlijk 30 dagen na de dag waarop wij de geretourneerde goederen hebben ontvangen terugbetalen. We zullen dezelfde betaalmethode gebruiken die je voor de bestelling hebt gebruikt en je zult geen kosten maken voor deze terugbetaling.

Voorwaarden voor retouren:

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je ervoor zorgen dat:

  • De goederen in de afgelopen 30 dagen zijn gekocht

  • De goederen zich in de originele verpakking bevinden

De volgende goederen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Goederen die zijn vervaardigd volgens jouw specificaties of die duidelijk gepersonaliseerd zijn.

  • Goederen die volgens hun aard niet geschikt zijn voor retournering, zoals goederen die snel bederven of waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken.

  • Goederen die om gezondheids- of hygiënische redenen niet geschikt zijn voor retour, en die na levering zijn geopend.

  • Goederen die na levering, volgens hun aard, onlosmakelijk met andere artikelen zijn vermengd.

Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen van goederen die niet voldoen aan de bovengenoemde retourvoorwaarden naar eigen goeddunken te weigeren.

Goederen retourneren:

Je bent verantwoordelijk voor de kosten en het risico van het retourneren van de goederen naar ons. Je dient de goederen naar het volgende adres te sturen:

Burchtstraat 3, Rossum, 5328CP, Gelderland

Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor goederen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens de retourzending. Daarom raden wij je aan een verzekerde en traceerbare verzendservice te gebruiken. We kunnen geen terugbetaling doen zonder daadwerkelijke ontvangst van de goederen of bewijs van ontvangst van de retourzending.

Geschenken:

Als de goederen bij aankoop als geschenk waren gemarkeerd en direct naar jou werden verzonden, ontvang je een geschenkcredit voor de waarde van je retour. Zodra het geretourneerde product is ontvangen, wordt een geschenkbon naar je gestuurd.

Als de goederen niet als geschenk waren gemarkeerd bij aankoop, of de gever de bestelling naar zichzelf had laten sturen om deze later aan jou te geven, sturen we de terugbetaling naar de gever van het geschenk.

Contacteer ons:

Als je vragen hebt over ons Retour- en Terugbetalingsbeleid, neem dan contact met ons op via e-mail naar SkyQ.Contact@gmail.com